måndag 10 mars 2014

Musikvideo

Hur har vi arbetat?
Vi började med att göra en storyboard, med de scener som vi skulle filma, och ha med i videon. Sedan började vi filma våra klipp, vilket gick väldigt snabbt, eftersom vi ville ha tid att redigera på. Sedan lade vi in klippen på datorn, och redigerade den sedan i iMovie. Det var lite svårt att få in klippen på vissa ställen, men det gick, men tog lite tid. Vi har jobbar bra under lektionerna enligt mig. Fast en del av tiden kanske vi skulle arbetat lite bättre. Men jag tycker att vi tog vara på tiden bra. Vi har filmat de första lektionerna och sedan har vi redigerat de sista.

Hur har jag arbetat?
Jag ritade storyboarden med hjälp av förslag från gruppen. Jag har filmat vissa filmklipp som fanns med i vår video, och även varit med i filmen. Emilia har gjort den största delen i redigeringen, och jag har suttit bredvid och hjälpt till lite med redigeringen. Kollat var filmklippen ska vara, och var text med mera ska finnas.

Kunde vi gjort någonting annorlunda?
Vi kanske kunde ha filmat lite fler scener, och haft lite mer variation i de hela, men jag tycker att det blev ett bea resultat ändå. Jag tycker att vi gjort ett bra jobb i gruppen, och vi hade ett ganska bra grupparbete.

Jag tycker att vi haft ett bra grupparbete vi har även haft roligt under arbetstiden, och det gjorde det helaännu roligare!

Vår grupp: Emilia, Sandra, Benjamin och Leo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar